Sunday, July 13, 2008

This is it and nothing more

Ας πούμε πως πεθαίνω

Ακτινοβολία θανάτου
αρχικά
Ζ . Ω . Η
κοιτάω τα παραθυρόφυλλα
κοιτάω, κοιτάω
ανούσια φτερουγίσματα
αγγέλων
έπειτα
Β . Υ . Θ . Ι . Ζ . Ο . Μ . Α . Ι
σε ένα ποτήρι νερό
μουλιάζω
μουλιάζει το κορμί μου
μοιάζει να πέφτει το ταβάνι σαν πρόκα
στριγκλίζει ο γαμημένος
ανεμιστήρας
στριγκλίζει
πατάω τα κουμπιά
δεν λειτουργεί
Δ . Υ . Σ . Λ . Ε . Ι . Τ . Ο . Υ . Ρ . Γ . Ι . Α
και οι φίλοι μου σκιάχτρα
σαν κοιτώ
σαν κοιτώ έντρομα
σαν κοιτώ έντρομα
κοιτώ έντρομα
γαμώτο
κοίτα με
βλέμμα
Α . Π . Λ . Α . Ν . Ε . Σ
πετάει
σε κόσμους πετάει
δεν με κοιτάνε
με παρατηρούν
σκιές
πάνω μου αλληθωρίζουν
μοιάζω για πίνακας
κρατάω το χέρι του καλύτερου μου φίλου
μοιάζω για πίνακας
πες μου
μοιάζω για πίνακας
πες μου σε παρακαλώ
Σ . Ι . Ω . Π . Ε . Ι
και ύστερα πως περιμένεις
να με νοιάζει
να με πειράζει
γαμώτο
απάντα, σε παρακαλώ
απαντά σου λέω
απάντηση μηδέν
βαραίνουν τα άκρα μου
βαραίνουν
πήζει το αίμα μου
τσιγάρο τα μάτια μου
νικοτίνη αυτοκτονίας
σε ένα πνευμόνι αξίας
που… είναι
δεν είναι
Π . Ο . Υ . Θ . Ε . Ν . Α
το θέμα είναι
το θέμα
βήχω
άκου με λίγο
σφίγγω το μαξιλάρι
άκουσε με
δεν φεύγω έτσι απλά
ηλίθιε
βήχω
σε στοιχειώνω
μικρά τοπία
ντυμένος με κασκόλ καλοκαιριάτικα
με ιδρώτα να γεμίζει
ένα ποτήρι συμπόνιας
να πίνεις
να αντέχεις να αντέχεις
να κατεβάζεις μια κάνη πιστολιού
γεμάτη με κομφετί
ανυπομονησία
Τ . Ε . Λ . Ε . Ι . Ω . Ν . Ε . Ι
φτάνει στον ουρανό
πετάει
άσπρο περιστέρι
με κοιτάνε
στρέφω το βλέμμα μου
ΜΕ ΑΚΟΥΣ
ΓΑΜΩΤΟ?
σε ικετεύω
σε ικετεύω
πνίγομαι
….
αργκ
Π . Ε . Τ . Α . Ω

ας πούμε πως πέθανα

No comments: