Saturday, December 25, 2010

Carpe Omnia

Συνήθισα να αφουγκράζομαι κυκλώνες
για να σταματάω την αναπνοή μου στο κατάλληλο σημείο
μιας και έχω τις δυνάμεις
να σβήνω φλόγες μιας ψυχής που σκάνε
σαν τα κύμματα στις στάχτες πάνω της ζωής
στα βράχια που εξοστρακίζονται
σαν πέτρα
δυναμίτης
να φέγγει χλωμά στα πρόσωπα τους
γκρεμίζοντας παράθυρα ψυχής
χαμόγελα ημισέληνα
σε ποια μεριά θα γείρουν

Εγω δεν έγινα αυτός που ήθελα
έγινα αυτός που ήθελε εκείνος
ο σκιώδης κίσσος
στα νύχια μου επάνω σείεται
μοναδικός πλανήτης
αυτά τα στίγματα σιωπής
δεν γυρίζουν πίσω
δεν γίνονται σπόροι για κίσσους φωτεινούς
χλωμός ουρανός, εγω να γίνομαι

Στα μέρη που συγκράτησα σε μνήμες απλησίαστες
φυτρώσαν ημικρανίες
στα κεφάλια ηλιθίων, στους ψυχρούς σκελετούς
στα σκέλια θνητών
που άγγιξαν μονομιάς
την θνησιμότητα τ'ανθρώπου
στα νύχια τους δεν γίνεται σεισμός
αναπαραγωγή αισθήσεων
μιας έκλειψης
αισθημάτων μιας αλλης διάστασης
παρα μόνο
φύεται ο κισσος της ντροπής
για αυτούς π'αγγίξαν
πυρσούς
δίχως να ανάψουνε φωτιά.


No comments: